Slouèení souborù

Martin Pokorny pokokonf na purus.cz
Středa Červenec 31 15:32:07 CEST 2002

>Pokial nemas dementny plejer, na mpeg to praveze staci.

To je sice fakt, ale kdyz tento film treba pujcim kamosovi, nechci se
starat (a vysvetlovat), jaky player to zvlada a ktery ne. Taky zalezi
film od filmu. Spojoval jsem terba 3 mpg, prvni spojeni M$ Player
zvladl, na druhem se kousnul.

>Ta hlavicka moc potreba neni.

Neni, ale kdyz je spojim binarne, tak data druheho souboru neprectu