zacatecnice - virtualni plochy

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Červenec 31 21:42:06 CEST 2002

On Mon, Jul 29, 2002 at 12:27:53AM +0200, OldFrog wrote:

> Nu, osobne pouzivam WindowMaker, ktery sice vubec ikony na plose nema,
> zato ma cosi, cemu se rika "Dock" a "Clip". Jsou to jakesi mista, kam se

Ikony na ploše IMHO není dobrý nápad. Když máte několik oken a potřebujete
se dostat na ty ikony, tak je to problém. KDE, to má vyřešené celkem
dobře, že jde okna schovat (nebo u libovolného window manageru to můžete
vyřešit tak, že se přepnete na jinou plochu), ale třeba ve Windows ...
(i když nevím, možná už to taky vyřešili, už jsem je neviděl ani
nepamatuji)

> Az se v linuxu trochu rozkoukate, doporucuji se s WindowMakerem urcite
> seznamit. Nejsem jediny, kdo si mysli, ze je to jeden z nejlepe vyresenych
> programu sveho druhu. Navazuje na legendarni prostredi NextStepu...

Já používám Window Maker taky, ale je tam pár věcí, které mi vadí. Např.
na ikony se musí dvojklikat; do Docku, se vejde jen tolik ikon, kolik se
vleze na monitor; když těch ikon máte moc a přejdete na nižší rozlišení,
tak se vám nevejdou na monitorů; a to je skoro asi všechno :-)

Už jsem si říkal, že bych přešel na jiný window manager, ale na žádný
lepší jsem zatím nenarazil. Docela se mi líbí třeba záložky ve fluxboxu.

> OldFrog.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Software is like sex - it's better when it's free."
       -- Linus Torvalds