neviditelna historie prikazu

SMRT xholece1 na fi.muni.cz
Sobota Červen 1 11:15:23 CEST 2002

> IMHO se zmena v historii ukaze az po odhlaseni a prihlaseni. Presneji
> receno, prikazy se do historie ulozi po ohlaseni a jsou k dispozici az v
> naslednych session. Nejsem si touto informaci 100% jisty, proto prosim o
> korekci, pokud tomu tak neni.

Existuje nejaka promenna prostredi, ktera rika, po kolika prikazech se ma
history ukladat do souboru, ale taky si to nepamatuju presne. Jednou sem
neco podobnyho taky resil, ale smysl to ma jen tehdy, kdyz o tom uzivatel
nevi, jinak to de snadno obejit. Povedlo se mi tenkrat upravit bash tak,
aby ukladal history i jinam bez ohledu na HISTFILE. Ta uprava tam neni zas
az tak slozita.

        S.