Sprava projektu

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Sobota Červen 1 17:49:11 CEST 2002

Dobry den,
	na komunikaci mezi cleny teamu pouzivame:
	ad1: board, kteryzto je v nasem pripade hrozne tupa PHP mrcha
(spichnutelna za 1/2 hodiny) http://phonedew.nomenica.com/ (tohle je
podpora pro jeden nas GPL pokus, ktery samozrejmne ztroskotal na
nedostatku motivace:-(( )
	ad2: mail (clovek by neceklal, ze neco tak stareho a proflakleho, jako je
mail:-)), muze mit i dneska cenu zlata:-))
	ad3: chodime spolu chlastat (schuze:-) )
	ad4: co terba majordomo? (sice to nepouzivame a nevim jestli to je jeste
aktualni, ale pred lety se mi to hrozne libilo)

	na zdrojaky jasne CVS.

Sorry jestli jsem Vam nepomohl ale M$ Pro*ect neznam a ani nechci, ale
kdyz nam to popisete blize, terba si vzpomenu na nejkou alternativu.
(Kdyby se naaaahodou naslo neco, co umi M$ Pro*ect a neni k tomu zadna
alternativa, klidne bych se pustil do vyvoje neceho takoveho... Mohl by
to byt docela zajimavy projekt.

Mejte se
	Tomas
--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

mobil: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Nez mi poslete prilohu .doc, .xls nebo .ppt, prosim, prectete si