Sprava projektu

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Červen 1 18:52:33 CEST 2002

On Sat, 01 Jun 2002 17:49:11 +0200, Tomas Hlavacek wrote:

: 	ad2: mail (clovek by neceklal, ze neco tak stareho
:            a proflakleho, jako je mail:-)), muze mit i dneska cenu zlata:-))
: 	ad3: chodime spolu chlastat (schuze:-) )

Heh, obavam sa, zo to povodny pisatel nemal na mysli...

To: povodny pisatel:

http://mrproject.codefactory.se/ vyzera celkom pekne a je zda sa
jediny, ktory je aj pouzitelny, aj je aktivne vyvijany. Ako tak citam,
v RH 7.3 je zaradeny. Sam som ho este neskusal.

Skuste dat do google napr. "gantt pert linux" - este ich par je,
ale nezaujal ma ani jeden.

: Sorry jestli jsem Vam nepomohl ale M$ Pro*ect neznam a ani nechci, ale
: kdyz nam to popisete blize, terba si vzpomenu na nejkou alternativu.
: (Kdyby se naaaahodou naslo neco, co umi M$ Pro*ect a neni k tomu zadna
: alternativa, klidne bych se pustil do vyvoje neceho takoveho... Mohl by
: to byt docela zajimavy projekt.

Bez urazky, pokial neviete, o co v pripade MS Projectu ide a pre
definiciu a riadenie projektu pouzivate iba vyssie uvedene nastroje,
asi nie ste vhodny clovek, co by to mal robit. Za tym je aj pekny
kus teorie. MS Project ma svoje chyby a ma ich dost, ale toto
nie je jednoducha oblast a pristup "neznam a ani nechci" nema
prilis opodstatnenie.

Zdravi
--
                                     Stano