Sprava projektu

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Červen 1 19:30:18 CEST 2002

On Sat, 1 Jun 2002 16:52:33 +0000 (UTC), Stanislav Meduna wrote:

: http://mrproject.codefactory.se/ vyzera celkom pekne a je zda sa
: jediny, ktory je aj pouzitelny, aj je aktivne vyvijany. Ako tak citam,
: v RH 7.3 je zaradeny. Sam som ho este neskusal.

No, tak uz som ho skusil. Ide len o jednoduchy editor, nema
ziadnu podporu obmedzeni inych ako nadvaznost na inu ulohu,
automaticke vyrovnavanie, prehlad o vytazeni zdrojov a.p.
Komunikacia clenov timu nie je riesena vobec. Ono to casom
asi pribudne, ale zatial to pre narocnejsie nasadenie urcite
nie je.