RH 7.3 - Chyba pri instalaci

P.C. 60900 na mail.muni.cz
Neděle Červen 2 13:55:33 CEST 2002

Je to obycejny disk  IDE Seagate 40GB Je zapojeny jako Primary master a
nikdy v systemu jiny disk (ani jiny radic) nebyl.
"Stanislav Meduna" <stano-cznews na meduna.org> píše v diskusním příspěvku
news:adck14$eaa$1 na trillian.meduna.org...
> [...]
> Pri opakovani pokusu sa to sprava presne rovnako?
>
> : EXT2-fs: Unable to read superblock.
> : cramfs: wrong magic
> : FAT: unable to read boot sector
> : isofs_read_super: bread failet, dev=09:00, iso_blknum=16, block=32
> : Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 09:00
>
> Urcite tieto hlasky pridu vsetky naraz? cramfs je filesystem
> natiahnuty do RAM a pouzivany pre instalaciu, isofs je na CD
> a 09:00 je multiple devices - netusim, preco by z neho chcel
> montovat root fs, aj ked teda netusim, ako je skonfigurovane

Vsechny tyto hlasky prijdou najednou - je to poslednich pet radku, ktere
instalator vypise. To ze predtim je vsechno v poradku znamena, ze vsechen
ostatni hardware to najde a nejsou pred temito radky zadne, ktere by
indikovaly nejakou chybu.

> Mate / mali ste tam niekedy nejake pokusy o RAID? Ak je to IDE,
> mate disk na primarnom radici a nie na nejakom ultra-bohvieco IDE2
> s nastavenim v BIOS-e, ze sa ma tvarit ako primarny? Instalacia
> tych XP bola bez zadrhelov?

Je to obycejny disk  IDE Seagate 40GB Je zapojeny jako Primary master a
nikdy v systemu jiny disk (ani jiny radic) nebyl. Instalace XP byla bez
zadrhelu.

> : Pravdepodobne bude nejaka chyba na zacatku disku
>
> To moze byt cokolvek - od chybneho CD-cka cez nestabilny
> hardware az po skutocne nejaku nezvyklu konfiguraciu zariadeni.

Chybne CD to urcite neni, protoze jsem zkousel instalaci z CD i ze site pres
disketu s bootnet.img
Myslim si,  ze hardware je v poradku, (krome disku), protoze predtim jsem
tam mel Mandrake 8.1 a ten jsem nainstaloval (a bezel) v pohode. Problem je
se vsema redhatama zkousel jsem 7.1 7.2 i 7.3
a vsude to vypise zhruba stejnou chybu.

> Nemate ten stroj nahodou pretaktovany? Ze win chodia este
> neznamena, ze je vsetko v poriadku - nestabilna masina
> casto zle reaguje iba na niektore instrukce a linux ich
> moze pouzivat castejsie. Sam som to zazil.

Pretaktovany procesor nemam.