RH 7.3 - Chyba pri instalaci

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Červen 2 10:12:20 CEST 2002

On Sun, 2 Jun 2002 00:51:05 GMT, P.C. wrote:

: Vsechno nabiha OK az najednou instalator vypise:

Co to znamena "vsechno"? Na ktorom mieste presne sa to zasekne?
Pri opakovani pokusu sa to sprava presne rovnako?

: EXT2-fs: Unable to read superblock.
: cramfs: wrong magic
: FAT: unable to read boot sector
: isofs_read_super: bread failet, dev=09:00, iso_blknum=16, block=32
: Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 09:00

Urcite tieto hlasky pridu vsetky naraz? cramfs je filesystem
natiahnuty do RAM a pouzivany pre instalaciu, isofs je na CD
a 09:00 je multiple devices - netusim, preco by z neho chcel
montovat root fs, aj ked teda netusim, ako je skonfigurovane
instalacne jadro.

Mate / mali ste tam niekedy nejake pokusy o RAID? Ak je to IDE,
mate disk na primarnom radici a nie na nejakom ultra-bohvieco IDE2
s nastavenim v BIOS-e, ze sa ma tvarit ako primarny? Instalacia
tych XP bola bez zadrhelov?

: Pravdepodobne bude nejaka chyba na zacatku disku

To moze byt cokolvek - od chybneho CD-cka cez nestabilny
hardware az po skutocne nejaku nezvyklu konfiguraciu zariadeni.

Nemate ten stroj nahodou pretaktovany? Ze win chodia este
neznamena, ze je vsetko v poriadku - nestabilna masina
casto zle reaguje iba na niektore instrukce a linux ich
moze pouzivat castejsie. Sam som to zazil.

Zdravi
--
                                         Stano