via8233 Alsa driver (delsi)

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Červen 3 08:26:00 CEST 2002

Dobry den,

On Sun, Jun 02, 2002 at 11:47:58PM +0200, Jan Bernatík wrote:
> [...]
> se tyto hlasky.

> ALSA ../alsa-kernel/core/pcm_lib.c:177: BUG: stream = 0, pos= 0x7c04000,
> buffer size = 0x4000, period size = 0x800
>
> Myslim, ze je to spatnym driverem, ale jisty si nejsem ...
> Jeste me napadlo, ze by s ti mohla mit mozna souvislost volba v jadre, a to
> sice

> Procesor type and features -> Local APIC support on uniprocessors, a I/O
> support on uniprocesors (ale to us spis jenom strilim od boku).
>
> Myslite ze by to mohlo souviset s tim "irq 22" ?

No, muzete se (myslim i cesky) zeptat na adrese vyvojaru alsy.
BTW: jake konkretni irq pouziva zvukova karta zjistite prikazem
'lspci -v'.  Taktez (pripadne po pridani v-cka do parametru
lspci) zjistite io porty apod. Pokud potrebujete zjistit, zda
pouzivate spravny driver a kompilujete si alsu ze zdrojaku, tak
se podivejte do souboru CARDS a zkuste vyhledat jmeno, kterym se
vam karta ohlasi v lspci, pripadne jeste je jeden soubor
v adresari doc/

> Diky
>
> Honza

Zdravi