via8233 Alsa driver (delsi)

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Pondělí Červen 3 10:51:24 CEST 2002

> No, muzete se (myslim i cesky) zeptat na adrese vyvojaru alsy.
> BTW: jake konkretni irq pouziva zvukova karta zjistite prikazem
> 'lspci -v'.  Taktez (pripadne po pridani v-cka do parametru
> lspci) zjistite io porty apod. Pokud potrebujete zjistit, zda
> pouzivate spravny driver a kompilujete si alsu ze zdrojaku, tak
> se podivejte do souboru CARDS a zkuste vyhledat jmeno, kterym se
> vam karta ohlasi v lspci, pripadne jeste je jeden soubor
> v adresari doc/
>
> Zdravi
> Honza Marek

lspci -v
Multimedia audio controller: VIA Technologies, Inc. AC97 Audio Controller
(rev 40)
        Subsystem: Micro-star International Co Ltd: Unknown device 4720
        Flags: medium devsel, IRQ 22
        I/O ports at e400 [size=256]
        Capabilities: [c0] Power Management version 2
posledni cvskem (i kdyz to hlasi nejake chyby), tak to zkusim  a dam vedet.
Jinak jadro mi pri bootu hlasi

"unknown south bridge"

(to je prave via8233) takze je dost mozne ze to blbne i z toho duvodu. Nevite
nekdo jak zjistim v kterem jadre je planovana podpora tohoto southbridge ?
Prolezl jsem na kernel. org changelogy, ale bez uspechu, a ke vsemu mi to
pripadne takova "neelegantni" metoda.

Dik

--

	Honza