jsp stranka v kodovani utf-8

Zdeněk Drlík zdenek.drlik na seznam.cz
Pondělí Červen 3 08:36:19 CEST 2002

"Jiri Chaloupka" <dev na b2bexpander.com> píše v diskusním příspěvku
news:1023034649.1389.6.camel na linux...

> Ono prekodovani, viz linuxzone, a take jak mi kdosi nakonec poradil, mi
> na tomcatu 4.0.3/jdk1.4 funguje. Nicmene neni to z nejelegantnejsiho.
> Zkusim to druhe, diky ...
> Jirka
Az z toho zkouseni budete mit nejaky vysledek, tak se o nej prosim podelte,
take by me to velmi zajimalo. Mam v brzke dobe delat javovskou webovou
aplikaci bezici pod servlet containerem Tomcat 4.X (JDK1.4 na Linuxu),
pozadavek je pristup z klientu s ruznymi kodovymi strankami (IE a NN z
Windows, Mozilla + NN z Linuxu).
Diky

Zdenek D.