jsp stranka v kodovani utf-8

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pondělí Červen 3 09:11:08 CEST 2002

Zdeněk Drlík wrote:

> Az z toho zkouseni budete mit nejaky vysledek, tak se o nej prosim
> podelte, take by me to velmi zajimalo. Mam v brzke dobe delat javovskou
> webovou aplikaci bezici pod servlet containerem Tomcat 4.X (JDK1.4 na
> Linuxu), pozadavek je pristup z klientu s ruznymi kodovymi strankami (IE a
> NN z Windows, Mozilla + NN z Linuxu).
to že klienti běží na různých platformách neznamená že musí používat různé
kódování. Všechny weby dělám v iso-8859-2 a nikdy jsem neměl problém.
To nastavení "request.setCharacterEncoding(String encoding)" je součástí
specifikace a není na tom co zkoušet. Prostě se na to asi zpočátku zapomělo
a tak je to nyní řešeno tímto způsobem.

Stefan