UnitedLinux?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Červen 3 09:33:03 CEST 2002

Minuly tyden jsem sem napsal:
: - Veskery software vyvijeny RedHatem je free/open source (jedina vyjimka
:         je snad CCVS, ale tam tusim uvolneni zdrojaku branilo nejake NDA
:         od karetnich asociaci; ale aspon se snazili tu non-free cast omezit
:         na minimum). Tohle je asi hlavni argument - dava mi to pocit ze ta
:         firma to s open source mysli fakt vazne (a je mi jedno na cem vlastne
:         vydelavaji, kdyz jejich distribuci muzu vzit a prodavat).
:         Cili tohle berte jako muj duvod proc ne SuSE nebo TurboLinux.

	Z nejakeho duvodu jsem si myslel, ze TurboLinux ma non-free
instalator. Zjistil jsem ze tomu tak neni a ze zakladni verze TL je
free a volne stazitelna/vypalitelna/distribuovatelna. Cili se omlouvam
za mystifikaci - budu zase po nejake dobe muset TL vyzkouset...

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|