UnitedLinux?

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pondělí Červen 3 10:25:38 CEST 2002

> Navic United Linux podle poslednich informaci je spise jen halasna kampan
> (na neco, co jeste ani neexistuje). Kdyby to bylo oznaceno pravym jmenem,
> tak jde spise o slouceni nekterych casti vyvojovych teamu nebo snaha o
> snizeni nakladu, pripadne zvyseni kompatibility mezi zucastnenymi firmami
> (coz je jiste medialne mene zajimave).

Zvyseni kompatibility - to je podle mne nejvetsi prinos tohoto spojeni.
Mi na Linuxu nejvice vadi, ze kazda distribuce ma jinde konfiguracni
soubory, ze rpm balicek z jedne distribuce nejde naistalovat do druhe.
Windowsy prinesly standartizaci ovladani, kdyz si nainstaluji tiskarnu,
tak muzu tisknout z libovolne aplikace, kdyz si nainstaluji DirectX, tak
muzu hrat jakoukoliv hru, kazdy program ma stejne ovladani, a to jsou
vlastnosti, ktere Linuxu bohuzel jeste chybi. Co se tyka dodrzovani
standartu LSB, musite uznat ze SuSE se je snazi fakt dodrzovat.

PS. I kdyz jsem priznivcem SuSE, uz tyden jedu na RedHat 7.3,
chtel jsem se podivat jak vypada "konkurence" = dobre, a taky
pro to ze SuSE me novym textovym YaSTem vylozene nasr...,
ale potykam se s vyse uvedenym problemem, ze kazda distribuce
ma jine umisteni souboru, atd - takze mam v tom jeste trochu chaos.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz