Red Hat 7.3 a sí»ovka RTL8139

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Červen 3 12:32:09 CEST 2002

> postupovat se soubory rtl8139.c, nebo 8139too.c. Radili mi i
> překompilovat jádro, ale nenašel jsem zdrojáky k jádru. Mám si je
> stáhnout z www.kernel.org? A když jo, tak jakou verzi? 2.4.xx, nebo
> 2.5.xx? Jaký je postup kompilace do modulu? Pro spuštění používám
> loadlin, musím pak i vmlinuz přepsat bzImage? Jsem v koncích, stačí,
> když mě někam nasměrujete. Díky

Nainstalujte si
glibc-kernhdrs  -- nebo jak se ta potvora jmenuje, ktera poskytuje
kernel-headers
kernel-source

a prekladejte. Pokud budete chtit pouzit make menuconfig, pak si jeste
udelejte symlink libncurses.so -> libncurses.so.5, z nejakeho, me tajemneho,
duvodu tam chybi. Mozna narazite jeste na par zavislosti, ja jsem si tim
prosel v sobotu a zjistil, ze zkusenosti s RH 6.2 jsou mi docela nanic. Ted je
to jiz lepsi, ale tusim, cim prochazite a drzim vam palce. Jo, jeste musite
nekde schrastit soubor .config, ale nevim v jakem je balicku. Ja jsem si
prosel konfiguraci rucne a slape to, ale vam bych to nedoporucoval.

Chtelo by to nejaky sofistikovany nastroj na spravu balicku, rpm + gnorpm se
jim nezda byt.

Libor Chocholaty