Red Hat 7.3 a síťovka RTL8139

Šimon Beneš simon.benes na centrum.cz
Pondělí Červen 3 12:20:28 CEST 2002

Zdravím,
Mám problém se síťovou kartou RTL8139. Systém sice hlásí, že ji našel,
ale nějak se mi to nezdá, protože nesvítí ani jedna dioda. Je možné, že
síťovka funguje i "po tmě"? Nedopingnu nikam. Jen na sebe a to dokonce i
po ifconfig eth0 down (to si myslím, že by mohlo vypnout síťovou kartu
eth0). Linux vidím asi po třetí v životě, ale chci se ho naučit
používat. Zkoušel jsem se už "hrabat" skoro ve všem co kdo poradil, ale
bezvýsledně. Našel jsem si i nějaké ovladače, ale nevím jak mám
postupovat se soubory rtl8139.c, nebo 8139too.c. Radili mi i
překompilovat jádro, ale nenašel jsem zdrojáky k jádru. Mám si je
stáhnout z www.kernel.org? A když jo, tak jakou verzi? 2.4.xx, nebo
2.5.xx? Jaký je postup kompilace do modulu? Pro spuštění používám
loadlin, musím pak i vmlinuz přepsat bzImage? Jsem v koncích, stačí,
když mě někam nasměrujete. Díky

Šimon Beneš
simon.benes na centrum.cz