automount bez autoumountu - RH 7.3

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Červen 3 12:59:14 CEST 2002

> jistil jsem, ze automount muze byt docela otravna vec, ale prozatim jsem
> to nechal tak, jak se to nainstalovalo. Jen nevim, k cemu je dobry
> automount bez autoumountu. Vlozim cdrom, sam se primontuje, pak se
> pripadne spusti nejaka aplikace jako je gnorpm. Ale uz to cd nemuzu
> vyndat. Tlacitko nefunguje a musim rucne odmontovat a vysunout, nebo
> pouzit eject. Hledal jsem nekde v kontextovem menu polozku "eject", ale
> nikde jsem nic nenasel?

Podle mych zkusenosti je to tim, ze tyhle udelatka funguji s kazdym kouskem
hw jinak. Mam tu jeden pocitac a vysledky jsou nasledujici:

CDROM (NEC 32x) - funguje korektne - sam se namountuje, pri stisku tlacitka
se odmontuje a vyjede
ZIP (interni 100 NEC) - funguje jak popisujete - sam se namontuje, kdyz ho
chci dostat ven, musim rucne odmountovat a pak uz automatickt mount
nefunguje.
FDD (Mitsumi) - nefunguje ani mount ani umount.

Tataz konfigurace s jinym zelezem (jiny vyrobce tehoz zarizeni) a vsechno je
jinak :-)

S pozdravem Zdenek Bohm