automount bez autoumountu - RH 7.3

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Sobota Červen 8 16:27:25 CEST 2002

Nedochází zde k mixování pojmů automount a autorun?

Automount (ovládaný pomocí autofs) sám od sebe nic nepřipojuje. K
připojení souborového systému dojde až v okamžiku, kdy uživatel
přistupuje ke složce, kde daný souborový systém má být připojen.

Autorun sleduje vložení média, automaticky jej připojí (viz fstab) a
spouští nějaký skript.

Zkuste si nejdříve ujasnit, zda chcete automount nebo autorun, a zařiďte
se podle toho, který z nich si vyberete. Je pouze na vás, který z nich
ponecháte a který odinstalujete. (Osobně autorun nikdy neinstaluji.)

Slávek.