jak se v cvs vratit ke starsi verzi souboru

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Červen 3 13:24:15 CEST 2002

Dobry den,

On Mon, Jun 03, 2002 at 01:11:45PM +0200, David Trcka wrote:

> Zdravim,
>
> Momentalne to resim workaroundem takovym, ze na soubor aplikuju patch
> vznikly jako diff mezi 1.8 a 1.4 a pak dam commit, ale to je pomerne
> obskurni, nehlede na to, ze to zvysi cislo revize na 1.9 misto aby spadlo
> zpatky na 1.4.

cvs admin -o od_verze::do_verze soubor

tj:

cvs admin -o 1.5::1.9 jmeno_souboru

Jinak viz server docs.linux.cz, kde je podrobny manual k cvs-ku
od p. Ponkrace (v cestine).

> Dik
>
> - --
>     David Trcka, network administrator

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,