jak se v cvs vratit ke starsi verzi souboru

David Trcka trcka na poda.cz
Pondělí Červen 3 15:29:12 CEST 2002

On Mon, 3 Jun 2002, Stanislav Meduna wrote:

> Snad radsej "vaseho", pri tom zenskom rode by sa clovek
> mohol aj prepocut :-)))

Todle mi nedelejte, prave jsem si zrusil klavesnici kavou :))

> Uvazte, ci to naozaj chcete, obcas sa clovek chce vratit aj k nevhodnemu
> smeru.

Opravdu chci. Jde (v tomto pripade) o to, ze jsem spatne pochopil
pozadavek na upravu a udelal v podstate uplne jinou upravu a navic uplne
blbe (stava se, ze).

> A ak vam nahodou usli nejake blbe poznamky v zdrojakoch,
> sefovia cvs nezvyknu poznat :-)

Mate stesti na sefy :)
Ale mi jde v tomto pripade o 2 veci.
1. to, co tam ted bylo, byl totalni nesmysl, jehoz vyskyt v historii
revizi pusobi prilis rusive
2. nechci pred kolegy vypadat jako idiot ;)

> urobte rm, povedzte, ze to bol omyl, checkinujte aktualnu verziu a mate
> vystarane tiez :-)

To se da, kdyz ty upravy jeste nejsou commitnute. V tomto pripade uz
bohuzel byly, a to nekolikrat.

> Varianta 2: po zadani CVS "delete revision" do googlu vypadlo
> okrem ineho
>    To delete a revision or a range of revisions, use the -o option
>    on the admin command. This should delete revision 2.0.
>    cvs admin -o 2.0 filename.c
> Ci to funguje netusim, nikdy som to nerobil.

No jo. :) Problem je, ze me v teto souvislosti nenapadlo slovni spojeni
"delete revision", protoze jsem byl myslenkama nekde v databazovych
transakcich, a tak jsem tam furt vsude cpal "rollback". Ne ze by to google
taky nenasel (asi nejsem sam, kdo miva takovy utlum ;) nicmene v
nalezenych odkazech jsem nenasel rozumne reseni.

- --
    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600
        PGP KeyID: 6D1BF0FE
"If everything is under control, you are moving too slow."
                          -- Mario Andretti