UnitedLinux?

Pondělí Červen 3 13:41:35 CEST 2002

On Mon, 3 Jun 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	'-) kdo asi sponzoroval vyvoj ReiserFS do podoby aby to bylo realne
> nasaditelne, kdo sponzoruje GNOME atd... nez vyrknout do oci bijici lez,
> radeji mlcet...

Ja jsem psal o distribuci 8.0 a o kodech vazicich se k ni. Netahej sem
dalsi nesouvisejici zalezitosti, o kterych nebyla rec. Napsal jsem to
jasne a dokonce tam bylo i URL. Prekroutit vytrzenim odstavce vyznam je
zbytecne a nizke (zejmena kdyz se k tomu pripoji slovo lez).

Hergot - kdyz je neco GPL, tak to GPL proste bude. A ja budu spokojeny,
kdyz se kazdy, kdo GPL veci pouziva, bude podle toho chovat. Kdyz se bude
chovat spise hure, nez lepe, budu protestovat a proto jsem taky
protestoval. A vubec nezalezi na tom, jestli se mi GPL libi nebo ne.

Nenapadej me kvuli prirovnani, kdyz jsem napsal, ze schvalne prehanim.
Nebo ma byt to napadani hlavni ucel Tveho mailu (vcetne toho, abych
vypadal jako nejaky "obecny skudce")?

Muzete si klidne najit, jak jedna (radeji nejmenovana) firma delala presne
to same, co dnes dela SuSE (dokonce pouzila i stejne argumenty). Ze se to
dostalo az k FSF, je fakt. Ze to krome poskozeni povesti nemelo zadny
vetsi dopad, je taky fakt.

Prosim - nesnazte se mi tady dokazat, ze poskozuji SuSE (protoze podle
tebe nesnasim osobu XY spojenou se SuSE). SuSE se poskozuje SAMA tim, ze
se chova nevhodne. Spatny neni ten, kdo na to poukaze a napravu musi
udelat SuSE a ne ja.

Kdyz nekdo pouzije licenci GPL pro svuj projekt nebo k GPL projektu
prispeje, ma pravo ocekavat, ze vsichni budou postupovat stejne a NEbudou
se snazit (oznacme to treba jako GPL naivitu) ziskat pochybnym zpusobem
vyhodu na nekym, kdo se v tomto ohledu chova lepe.

Ja NEJSEM zamestnanec ani zastance RH a klidne si budu stezovat na RH, az
se bude chovat stejne, jak to dnes predvadi SuSE. Anzto tomu tak neni,
nemam si na co stezovat. A kvuli tomu, abych se zalibil fandum SuSE se
nebudu tvarit, ze jsem slepej, hluchej a navic pitomej (tim ze zdarma k
necemu prispeju a SuSE pak ze me dela toho pitomce [prenesene]).

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz