United Linux, take 2

Pondělí Červen 3 15:07:39 CEST 2002

Mirek Petricek wrote:

> Co třeba lokalizace StarOffice 5.2, která v rozporu se Sunovskou
> licenční smlouvou modifikuje originální binární soubory?

	Omluvte moji neznalost, SuSE nepouzivam....

1. Tato komponenta je soucasti kritizovane verze SuSE Linuxu?
2. StarOffice 5.2. byl vydan pod GNU GPL? Domnivam se, ze nikoliv, potom
nechapu, proc je zde v naprosto jinych souvislostech zminovan...

PS: Nikdo zatim neodpovedel, kde jsem si ve sve dobe, pripadne pozdeji
mohl stahnout 6-ti CD distribuci RedHat 3.0.3 Enterprise se to myslim
jmenovalo...