jak se v cvs vratit ke starsi verzi souboru

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Červen 3 14:44:14 CEST 2002

"David Trcka" <trcka na poda.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:Pine.LNX.4.44.0206031339300.8309-100000 na ns1.poda.cz...

> [...]

Snad radsej "vaseho", pri tom zenskom rode by sa clovek
mohol aj prepocut :-)))

> Ani ne samotne zvyseni revision, jako spis pritomnost cele historie.
> Proste geneze toho souboru nabrala smer, o kterem se nevedelo, ze je
> nevhodny, a nyni je pozadovan navrat do puvodniho stavu vcetne smazani
> stop po pritomnosti tohoto smeru, diplomaticky receno. :)

Ehm, to ale nie je prave ciel podobnych systemov. Uvazte,
ci to naozaj chcete, obcas sa clovek chce vratit aj k nevhodnemu
smeru. A ak vam nahodou usli nejake blbe poznamky v zdrojakoch,
sefovia cvs nezvyknu poznat :-)

Varianta 1: najdite backup zo spravneho casu a mate vystarane.
Pokial backupy nemate, urobte rm, povedzte, ze to bol omyl,
checkinujte aktualnu verziu a mate vystarane tiez :-)

Varianta 2: po zadani CVS "delete revision" do googlu vypadlo
okrem ineho
   To delete a revision or a range of revisions, use the -o option
   on the admin command. This should delete revision 2.0.
   cvs admin -o 2.0 filename.c
Ci to funguje netusim, nikdy som to nerobil.

Zdravi
--
                                                       Stano