co je SASL

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Červen 3 18:04:09 CEST 2002

Je mi jasne, ze se ti da autorizovat SMTP pristup k serveru,
jenze jake klientske SW to podporuji?

Momentalne mam omezeny pristup pomoci IP adresy, ale neni to
uplne to prave, staci pouzit jine tf. pripojeni a nebo, kdyz
provider presmeruje pripojovaci uzel, a je to dole ....

Takze: s jakym WINDOWS e-mailovym klientem mi to pujde?

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz