co je SASL

David Olszyński hisaak na mrkvoslav.ascs.muni.cz
Pondělí Červen 3 20:30:34 CEST 2002

Miroslav Kolombo wrote:

> Je mi jasne, ze se ti da autorizovat SMTP pristup k serveru,
> jenze jake klientske SW to podporuji?

Kdyby vam to bylo jasne, tak se takhle asi neptate. ;-)

> Momentalne mam omezeny pristup pomoci IP adresy, ale neni to
> uplne to prave, staci pouzit jine tf. pripojeni a nebo, kdyz
> provider presmeruje pripojovaci uzel, a je to dole ....
>
> Takze: s jakym WINDOWS e-mailovym klientem mi to pujde?

Kazdy, ktery umi SMTP AUTH. Vtip je v tom, ze ten klient o nejakem SASL
vubec netusi, protoze to je vrstva, ktera se pouzije jen na strane serveru.

http://asg.web.cmu.edu/sasl/

hisaak