United Linux, take 2

Miroslav Kokrda miroslav.kokrda na i.cz
Pondělí Červen 3 15:21:58 CEST 2002

On Mon, 3 Jun 2002, Michal Ludvig wrote:
> Pokud jste si cetl, co vam psal instalacni program, tak jiste vite, ze
> SuSE dodava SO v originalni podobe a pokud ho chcete pouzivat cesky,
> musite *vy* odsouhlasit, ze binarni soubor ma byt modifikovan a ze
> berete na vedomi, ze tim *vy* porusujete licencni smlouvu od Sunu.
> Michal Ludvig

 Ja tyhle vylevy moc nekomentuju, ale tahle vzorova ukazka demagogie me
oporavdu nazvedla ze zidle.

 Analogicky je tedy OK, kdyz ja vam dam do ruky svou legalne drzenou
zbran, nejakou obet a po odkliknuti, ze jste si vedom trestnosti sveho
cinu poradim jak stisknout kohoutek ...

 Jestli vyse uvedene jednani SUSE je ciste pravne, tak z moralniho
hlediska rozhodne ne. Ale coz, v nasi republice je tohle slovo stejne
exoticke a mlhaveho vyznamu ... :((

Bye ...
S pozdravem ...
--
Miroslav Kokrda                           _  ___  ____
ICZ a.s. - pobocka Opava                 |_|| __)(__  )