United Linux, take 2

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pondělí Červen 3 19:58:57 CEST 2002

>  Jestli vyse uvedene jednani SUSE je ciste pravne, tak z moralniho
> hlediska rozhodne ne. Ale coz, v nasi republice je tohle slovo stejne
> exoticke a mlhaveho vyznamu ... :((

Vite co tak pojdme SuSE vynadat, ze si dovolila pocestit SO.
Takova nehoraznost - u SuSE chteli neco udelat pro ceskeho
uzivatele - priste by se jim to melo zakazat.

PS  - neni tato debata tak trochu padla na hlavu?

Ja se divim, proc se SuSE se na ceske uzivatele nevybodne,
vzdyt je to tady je same pomlouvani. To ze se SuSE rozhodlo
distribuovat svuj Linux tak jak ho distribuje, je podle mne jeji
vec a nikdo nema pravo jim do toho kecat. Komu se to nelibi
at SuSE nepouziva, a HLAVNE AT DO TOHO NEKECA.
Mam otazku - porusuje SuSE nejaky zakon?
Jestli ne tak je tato debata bezpredmetna a nekecejte SuSE
do toho. Jestli ano, tak si jdete klidne skandovat na Vaclavak.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz