SuSE (Was: Re: UnitedLinux?)

Úterý Červen 4 00:22:31 CEST 2002

On Mon, Jun 03, 2002 at 09:40:41PM +0200, Lubos Lunak wrote:
> Peter Surda wrote:
> [snip]
>  Ehm. ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/suse/i386/7.3 . A za chvili i 8.0.
Sory, sypem si popol na hlavu, so suse som uz davno nerobil takze som to
doplietol lebo si to nepamatam presne.

Co SuSE vobec neposkytuje su ISO image. FTP je k dispozicii prilis neskoro.
Mnou preferovane RH/Mandrake/Debian su na ftp pristupne zaroven s announcom a
do dvoch dni to mam lokalne mirrornute. A este mi na tom nieco strasne vadilo
ale uz si neviem spomenut co (odhliadnuc od yastu).

Este raz opakujem: to, ze to robia, je ich vec. Ale nech sa potom nikto
necuduje ked na nich tolki nadavaju.

>  Lubos Lunak
Bye,

                        Don't drink and su.