Hot Win dotaz 2

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Červen 4 00:54:42 CEST 2002

Winows IksP Pofesional ... jsem to hezky zkomolil :)

Ad Wokna:
ALT+XXX jsem zkoušel > výsledkem je stejný paskvil znak jako z klávesnice
:-(, správný znak se vloží pouze z oné Mapy Znaků ! Podle mě to musí jít
nějak vyřešit třeba např pomocí rezidentního prográmku, ale jak by to mělo
fungovat a jak to provést ?

Ad Linux:
1) Nevíš, kdy vyjde Debian Woody - má to být 8 CD nebo 6 CD ?
2) To bude taky nějaký Debian Sid ? (Něco jako ještě novější a lepší než
Woody) - vím o obou celkem houbelec :-(

A šlo by někde stáhnout Win4Lin 4.0 Workstation na řádné ozkoušení (nebo v
nejhorším případě Win4Lin 3.0) ?

Díky moc, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

PS: Wokna jsou CZ, ale Fotošop je 7.0 ENG

> Co se tyce tech fontu, jezi se mi zatylek! To vypada na lapalii.
> Myslim jako Ty, ze se nejedna o potiz s fonty, ale s mapovanim
> klavesnice. Zkus sekvence ALT+XXX, kde XXX je ASCII
> kod prislusneho ceskeho znaku - asi pouzijes tabulku CP1250
> kodovani (nemam ji zrovna po ruce). Jinak zavisi, kterou verzi
> Woken pouzivas, 98, 2000 nebo XP? Predpokladam,ze Win
> lokalizovane jsou. S PhotoShopen anglicke verze nemam zkusenost,
> pouzivam 5.0 cz.

> Zatim,
> OldFrog.

> či