Jak naučit server Cloaking (maskování domény v prohlížečích) ?

Martin Mares mj na ucw.cz
Úterý Červen 4 16:49:04 CEST 2002

> Proč OT ? Jde mi o nastavení LINUX (případně UNIX nebo FreeBSD) serveru.
> Nebo mi nechcete prozradit váš patent? (Přes JavaScript je to na nic, stejně
> jako přes frames, ...)

... jenze uplne nanic je to i jakkoliv jinak, v tom je ten trik :-)

A pridal bych k tomu par moznosti, proc se na Vas dotaz seslo tak malo
odpovedi:

   (1) Bez JS ci frames se nejspis nic takoveho zaridit neda, kdyz
       pominu moznosti zneuzit k tomu chyby nekterych beznych prohlizecu.

   (2) Podobne "oblbovani" uzivatelu se znacne casti unixovych
       administratoru velice prici a vubec nemaji chut radit nekomu,
       jak delat veci, ktere jsou proti jejich presvedceni.

   (3) Prakticka uzitecnost reseni, stejne jako jeho "hack value" (tj.
       rekneme zabava, kterou si uzijete pri jeho reseni) je nulova.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Black holes are where God divided by zero.