Boot z ramdisku

MaKr makr na centrum.cz
Úterý Červen 4 11:38:29 CEST 2002

DD,
 mam problem pri bootovani z ramdisku.
Hardisk mam rozdelen na
 /dev/sda1 /boot
 /dev/sda2 /
 /dev/sdb1

Snazim se rozchodit spojeni disku pomoci mdutils (raid0)
(spojeni sda2 a sdb1). Bootovani probiha tak, ze
se precte boot,
nacte se jadro 2.2 (to uspesne spoji sda2 s sdb1}
vytvori se ramdisk kam se prehraje
obsah /boot/initrd a spusti se linuxrc soubor.
Tento soubor se skutecne spusti bohuzel mi nespusti
ani jeden skript nebo binarni soubor, ktery je umisten v obrazu
ramdisku
v (souboru /boot/initrd)
Seznam souboru v initrd:
/bin/sh
/bin/mount
/sbin/mdutils
/etc/fstab , mtab ...
(a jeste dalsi soubory, ale z linuxrc se mi ani jeden nespusti)

Ukazka souboru linuxrc z (/boot/initrd)
#! /bin/sh
echo "Tenhle text se zoubrazi"
/bin/mount
# jenze system zahlasi ze soubor nenalezl

(Mdutils by pak melo fungovat kdyz pak v linuxrc pomoci /proc
reknu kde je nove jadro - teda alespon to tak popisuje v
www.infodrom.org/~joey/Writing/Linux-Journal/raid.html
)

Dekuji za jakekoliv rady ohledne nefunknosti
spousteni skriptu a binarnich souboru z linuxrc

Martin MaKr Kratochvil

Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz