QoS - predelovani podle IP

Úterý Červen 4 15:10:14 CEST 2002

On Tue, Jun 04, 2002 at 11:31:33AM +0200, Vladimir Trebicky wrote:
>  Budu se snazit nastinit problem: ;-)
To mame vsetci.

>     Zaroven bych byl rad, aby kdyz nekdo bude stahovat, tak aby mu ping
> nevyletel na 500ms (asi to bude nejaka kombinace mezi uprednostnovanim
> malejch paketu a dobrym nastavenim burstu)
Tuna je podla mojej skusenosti iny problem, a sice ze pozadujes od remote
servrov, aby ti posielali viac, ako je kapacita linky, a potom router na
strane provajdera to dava do buffru a narasta latencia.

Ja som to vyriesil tak, ze bezim pod screen-om moj skript ktory pingom meria
priemernu latenciu. Ked je vysoka, priskrti upstream, ked nizka, povoli. Aby
to spravne fungovalo treba to skombinovat s rozdelenim paketov atd, neni to
nic jednoduche.

Asi sa s tym budes musiet pohrat alebo dat niektorym pevne limity, jednoduche
riesenie nepoznam.

> Guru
Bye,

                   It's not a bug, it's tradition!