Vypadek proudu a po rebootu:dup2: bad file descriptor

pavel hampl hampl na gncz.cz
Úterý Červen 4 12:56:16 CEST 2002

zdravim,
nechava se ptat kolega Chocholaty, protoze osobne nemuze:

vypadl proud a UPSky nemaje, upadl mi stroj. Pri dalsim
bootu zacal system (RH 6.2cz, init do urovne 3) psat hlasky:

---kraceno---

INIT: version 2.78 booting
Welcome to Redhat linux
Press 'I' to enter interactive startup
Mounting proc filesystem dup2: bad file descriptor
                                                    [FAILED]
Configuring kernel parameters dup2: bad file descriptor
                                                    [FAILED]
Setting clock ....   dup2: bad file descriptor
                                                    [FAILED]
Activating swap partitions dup2: bad file descriptor
                                                    [FAILED]
Checking root filesystem
dup2: bad file descriptor
                                                    [FAILED]

An error occured during the filesystem check.
Give root password for maintenance
(or type ctrl-D for normal startup):

a pak uz to vzdycky vypada stejne. Skousel remoutnout root
partition na rw, ale to nejde, protoze rika, ze podle mtab
uz je namountovana. Nepomaha remount, nepomaha smazani
/etc/mtab po nabootoani z jiny partisny. Zkousel jsem udelat
fsck, opravilo to nejaky spatny informace v idodech, ale
jinak nic. Rootovska partisna jde normalne primontovat (po
bootu z jine partisny) a fsck hlasi, ze je OK. Uz vazne
nevim, co si pocit.

Budu rad, za kazdou radu,
Libor Chocholaty

Pavel Hampl		email: hampl na gncz.cz
GN Resources CZ		http://www.gncz.cz
Ve Smeckach 20		tel: +420-2-96337821 <<NEW!
11000 Praha 1, CZ