Vypadek proudu a po rebootu:dup2: bad file descriptor

Michal Nosek michal.nosek na dece.cz
Úterý Červen 4 16:21:14 CEST 2002

pavel hampl wrote:

> [...]
>                                                     [FAILED]
>
> An error occured during the filesystem check.
> Give root password for maintenance
> (or type ctrl-D for normal startup):
>
> a pak uz to vzdycky vypada stejne. Skousel remoutnout root
> partition na rw, ale to nejde, protoze rika, ze podle mtab
> uz je namountovana. Nepomaha remount, nepomaha smazani
> /etc/mtab po nabootoani z jiny partisny. Zkousel jsem udelat
> fsck, opravilo to nejaky spatny informace v idodech, ale
> jinak nic. Rootovska partisna jde normalne primontovat (po
> bootu z jine partisny) a fsck hlasi, ze je OK. Uz vazne

Mate nabuseny filesystem po vyzve
Give root password for maintenance
(or type ctrl-D for normal startup):
Zadejte rootovsky heslo a spuste e2fsck / a spusti se vam kontrola
filesystemu, e2fsck ma i parametry pro automatickou kontrolu, ale
doporucuji odklepat na otazky yes a modlit se ze mate zalohy.

--
Michal Nosek
DeCe Comp