RE: Jak naučit server Cloaking (maskování domény v prohlížečích) ?

Jan Jaros posta na jerry.cz
Úterý Červen 4 16:17:42 CEST 2002

A vy jste tohle uz nekdy videl? Bez framu? Ja si moznosti neceho
takoveho ve specifikaci HTTP nejak nevsiml. Pokud to jde, hledal bych v
RFC k HTTP protokolu, neumim si predstavit, ze by se to realizovalo
jinak, nez v hlavicce...

Jerry