Re: Jak naučit server Cloaking (maskování domény v prohlížečích) ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Červen 4 23:10:26 CEST 2002

Co jsem se nechal informovat, tak mi bylo zděleno, že v naší republice se
používají Frames, kdežto v Americe Cloaking běží přímo na serverech a je to
standardní služba při hostingu. Myslíte si, že je to tedy nesmysl ?

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;