jsp stranka v kodovani utf-8

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pondělí Červen 3 20:27:49 CEST 2002

Pavel ŠVARC wrote:

> zatím sem vždy použil kódovou stránku ve které je stránka s formulářem a
> nikdy sem na problém nenarazil. Aplikací byl chat a byl testován z OS LINUX
> Windows , browsery IE, Mozilla, NN, Opera. Vždy to fungovalo takže nevidím
> žádný důvod k vaší alchymii s neviditelnými formuláři.
>  Jinak jsme OT navrhuji se přesunout do cz.comp.lang.java kde se k tomu
> jistě vyjádří i více lidí než zde.
> také nakoukněte na http://stefan.linux-site.net/test/index.jsp kde jsem
> připravil malý formulář jehož výkonou část vidíte zde
> -- start --
> [...]
Jsp neznám a asi to chápu špatně, ale pokud máte v prohlížeči nějaký
formulář
tak přece stačí:
<form action="zpracuj" accept-charset="windows-1250" method="POST">

kde prohlížeč překóduje a odešle data v požadovaném kódování a je mi
šumafuk jestli stránku zobrazuje třeba v utf.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)