jsp stranka v kodovani utf-8

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pondělí Červen 3 17:57:23 CEST 2002

Zdenek Drlik wrote:

> Dobry den,
> ale to ze weby delam v ISO8859-2 nema podle me moc co delat s tim, jake
> kodove stranky pouzije klientsky prohlizec pro hodnoty poli v kodovych
> strankach. Klient sice dostane v html predepsano, ze dana stranka je v
> takovem nebo makovem kodovani, ale to mu slouzi jen pro spravne zobrazeni,
> formularova pole IMHO do toho sameho kodovani pred odeslanim
> neprekodovava. Pokud se dobre pamatuju, tak v PHP pod Apachem jsem
> zprovoznoval prave na tohle mod_csacek, ktery automaticky rozpoznaval
> [...]
zatím sem vždy použil kódovou stránku ve které je stránka s formulářem a
nikdy sem na problém nenarazil. Aplikací byl chat a byl testován z OS LINUX
Windows , browsery IE, Mozilla, NN, Opera. Vždy to fungovalo takže nevidím
žádný důvod k vaší alchymii s neviditelnými formuláři.
 Jinak jsme OT navrhuji se přesunout do cz.comp.lang.java kde se k tomu
jistě vyjádří i více lidí než zde.
také nakoukněte na http://stefan.linux-site.net/test/index.jsp kde jsem
připravil malý formulář jehož výkonou část vidíte zde
-- start --
<%
request.setCharacterEncoding("ISO8859-2");
String data = request.getParameter("text");
if( data != null ) {
    out.write("text = <b>" + data + "</b>");
}
%>
-- end --
a který je určen na otestování přenosu dat z formuláře.

Stefan