TV, video a limit velikosti souboru

Jakub Misak jmisak na atlas.cz
Středa Červen 5 01:50:53 CEST 2002

Zdravim,

Chtel bych na svem Linuxu (SuSE 7.2, jadro 2.4.16) nahravat porady z TV na
harddisk. Stale mi vsak neni jasne, jak je to s maximalni velikosti souboru.

Pouzivam program NVrec, kdyz jsem ukladal na oddil FAT32, po dosazeni 2 GB
(asi 10-20 min) se ukoncil s chybovou hlaskou (max file size nebo tak
neco). Pri ukladani na ext2 oddil je to lepsi, ale vice nez 2 GB z nej
nejde precist a vic nez 4 GB uz je uplne spatne. Myslel jsem, ze ext2 nema
takove omezeni jako FAT32.

Zkousel jsem i program NuppelVideo, ktery  pri nahravani soubory
automaticky po 2 GB rozdeluje, ale v momente rozdeleni se vzdycky nejak
zadrhne, takze je zacatek kazdeho noveho souboru pokazeny (zamrzly obraz na
par sekund).

Takze, jaka je maximalni velikost souboru v Linuxu? Cetl jsem o tom neco na
internetu (jadro 2.4 by udajne melo podporovat az terabajtove soubory,
evidentne to nefunguje), ale jsem z toho zmaten.

P.S. Mimochodem, mam TV kartu ATI TV Wonder, funguje na ni (nebo nejake
jine) nekomu cesky (dualni) zvuk, napr. v xawtv nebo motv? Me ne (ale
stereo funguje).