TV, video a limit velikosti souboru

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Červen 5 03:28:16 CEST 2002

Musite mit glibc, ktere to podporuje a ta aplikace musi byt zkompilovana
se spravnou verzi. Jakou mate verzi glibc?

> Takze, jaka je maximalni velikost souboru v Linuxu? Cetl jsem o tom neco na
> internetu (jadro 2.4 by udajne melo podporovat az terabajtove soubory,
> evidentne to nefunguje), ale jsem z toho zmaten.
Nekde se doctete, ze nekomu neco funguje, pak udelate u sebe jeden pokus a
uzavrete vetou "evidentne to nefunguje". Skoro to vypada, jako byste
tvrdil, ze ten, kdo psal, ze to funguje, je lhar. Mozna by neskodila
trocha pokory a formulace "evidentne MI to nefunguje" :-))