TV, video a limit velikosti souboru

Jakub Misak jmisak na atlas.cz
Středa Červen 5 04:58:31 CEST 2002

Mam glibc 2.2.2.

Takze jestli tomu dobre rozumim, problem muze byt v aplikaci?

Mam nahrany soubor o velikosti asi 3,5 GB. Spravci souboru s nim maji
problemy, Midnight commander ho vubec nezobrazi (jen chybovou hlasku ze
soubor je prilis veliky), Krusader udava spatnou velikost. Prehravac
MPlayer i prevadec formatu Mencoder jsou schopni cist jen prvni 2 GB.
Nicmene ls -l udava (snad) spravnou velikost a soubor jde rozdelit
programem split (coz mi ale neni celkem k nicemu).

A omlouvam se za nestastnou formulaci - samozrejme jsem myslel, ze MI (v mem
pripade, na mem konkretnim pocitaci) to nefunguje. Nejsem az tak odvazny
(hloupy), abych svou osobni zkusenost vydaval za vseobecny fakt.

Diky za odpoved.