Re: Jak naučit server Cloaking (maskování domény v prohlížečích) ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Středa Červen 5 05:30:38 CEST 2002

Aby, když si člověk koupí vlastní www.doménu.cz mohl na ní hostovat více
webů na ráz, ale aby nebylo poznat, že ty "weby bokem" běží ze stejné
www.doménu.cz a nekazily tak původní záměr = hlavní web potřebuje doménu 2.
řádu i hosting, kdežto bokové weby potřebují pouze kvalitní hosting (ten
samý jako hlavní web) a spokojí se s jinou doménou 3. řádu. Byla by to
ohleduplná k peněžence zákazníků serverová služba.

A navíc by šly stránky hůře háčkovat.

Petr