Jak naučit server Cloaking ( maskování domény v =?iso-8859-2?Q?prohl=ED=BEe=E8=EDch?=) ?

Středa Červen 5 08:20:32 CEST 2002

n_petr na seznam.cz wrote:
> Aby, když si člověk koupí vlastní www.doménu.cz mohl na ní hostovat více
> webů na ráz, ale aby nebylo poznat, že ty "weby bokem" běží ze stejné
> www.doménu.cz a nekazily tak původní záměr = hlavní web potřebuje doménu 2.
> řádu i hosting, kdežto bokové weby potřebují pouze kvalitní hosting (ten
> samý jako hlavní web) a spokojí se s jinou doménou 3. řádu. Byla by to
> ohleduplná k peněžence zákazníků serverová služba.
>
> A navíc by šly stránky hůře háčkovat.

	Vase pozadavky jsou vesmes dosti protichudne a ukazte mi tu 'American
way'...:-) - kdo to konkretne provozuje a jak?

1. Bud mate Name based Web servery - muze jich byt na 1 IP adrese kolik
chcete, je to klasicky VirtualHost v httpd.conf
2. Nebo mate IP based Web servery (muze byt libo i FTP servery apod.) -
pak musite koupit patricny pocet IP adres co mate Webu

	A nyni k tomu 'schovani' - prvni zpusob Vam odhalim okamzite, protoze
je to bud CNAME a nebo ta sama adresa co original. Druhy zpusob schovate
jen potud, ze si nemuzu byt 100% jist, zda-li u poskytovatele
serverhostingu nemate vice fyzickych stroju se shodnou HW a SW
konfiguraci (mozna nekdo dokaze i toto 'zlomit'). Co se tyce 'nekazeni
povesti' - za vse, co najdu v domene X-teho radu budu za hlavniho ICP
povazovat prave vlastnika a spravce domeny 2. radu, stejne Vam ten vyssi
rad nepomuze a nikde ve svete to tak nefunguje, maximalne se jedna o
pobocky/oddeleni atd. jedne a te same instituce.

	A ta poznamka o hackovani (zrejme jste mel na mysli cracking) je
opravdu velmi velky nesmysl...