TV, video a limit velikosti souboru

Jakub Uvira wampa na atlas.cz
Středa Červen 5 16:15:26 CEST 2002

> Zdravim,
>
> Chtel bych na svem Linuxu (SuSE 7.2, jadro 2.4.16) nahravat porady z TV na
> harddisk. Stale mi vsak neni jasne, jak je to s maximalni velikosti
souboru.

> Pouzivam program NVrec, kdyz jsem ukladal na oddil FAT32, po dosazeni 2 GB
> (asi 10-20 min) se ukoncil s chybovou hlaskou (max file size nebo tak
> neco). Pri ukladani na ext2 oddil je to lepsi, ale vice nez 2 GB z nej
> nejde precist a vic nez 4 GB uz je uplne spatne. Myslel jsem, ze ext2 nema
> takove omezeni jako FAT32.

S tim vice nez 4Gb je to docela problem, alespon muj spolubydlici mi pri
debate
rikal ze soubour vetsi nez 4GB nelze na 32 bit pocitacich vytvorit, at
pouzivam
Linux nebo Win, tak to proste nejde. Takze pochybuji ze by se to povedlo.
Je to pry problem tech 32 bitu a ne systemu co pouzivame.
Ja to presne nechapu, ale az vecer prijde tak se ho zeptam na presne
vysvetleni.

Jakub