TV, video a limit velikosti souboru

Středa Červen 5 17:19:57 CEST 2002

On Wed, Jun 05, 2002 at 04:15:26PM +0200, Jakub Uvira wrote:
> S tim vice nez 4Gb je to docela problem, alespon muj spolubydlici mi pri
> debate rikal ze soubour vetsi nez 4GB nelze na 32 bit pocitacich vytvorit,
> at pouzivam Linux nebo Win, tak to proste nejde.
Ked to povedal takto, tak je to <>ovina. Jednak som cital ze ten limit je
omnoho vacsi (neviem presne kolko), druhak som mal par 5 a pol gigovych
suborov na ext3 (dumpy DVDciek) a robit sa s tym dalo aj cez nfs aj ftp aj ked
wu-ftpd hlasi pri LIST aj SIZE chybnu velkost, ale transferovat to zvladne.

> Takze pochybuji ze by se to povedlo.  Je to pry problem tech 32 bitu a ne
> systemu co pouzivame.
Je to problem AVI formatu, ten ma limit 2GB resp 4GB.

> Ja to presne nechapu, ale az vecer prijde tak se ho zeptam na presne
> vysvetleni.
Yo tak sa spytaj ako to ze mam 5 a pol gigovy subor ;-)

Ostatne vyskusat si to moze kazdy kto ma linux a DVD romku, nainstaluj
transcode, daj tam dostatocne dlhe dvdcko a
tccat -T -1,-1 -i /dev/dvd > /wherever/velky.subor.vob

> Jakub
Bye,

Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.