Mozne prekliknuti [Was: Re: Internet v Linuxu]

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Středa Červen 5 17:03:56 CEST 2002

On Wed, 5 Jun 2002, David Trcka wrote:

> Pokud by se preklepl v nastavovani site a jeho router mel mit skutecne
> adresu .1 s maskou .252, pak vychozi brana nemohla byt .1 ale .2 protoze
> zadna jina dalsi IP adresa na tomhle subnetu uz byt nemuze.
>
> Pokud se pouze preklepl v mailu a jeho router ma adresu .14 tak jak uvadi
> vypis ifconfig, pak opet brana nemuze s touhle maskou byt .1 ale .13,
> protoze zadna jina dalsi IP adresa na tomhle subnetu uz byt nemuze.
>
> Takze kdyz to shrnu, Vase rada byla pro oba pripady spatne.

Jo, jo, mate pravdu, nedomyslel uvahu do konce, kaji se.
Bylo to z lehkomyslnosti, nedbalosti a mladicke nerozvaznosti.

Ale to bude tim, ze tu na me fouka uz 5 hodin klimatizace a to je skoro to
same, jako by mi kapalo na karbid (nebo se ta sloucenina pise na konci s
t? To by byla blbost)

Hezky den.

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/