Výměna grafické karty - LONG

OldFrog oldfrog na volny.cz
Středa Červen 5 23:29:31 CEST 2002

> dobrý den, rád bych vás zkušenější požádal o radu.Koupil jsem novou
> grafickou kartu GeForce 2 MX 400 64 MB PCI s tím že inovuji starou
> integrovanou kartu i810.Bohužel po vložení karty do počítače vidím klasické
> hlášení biosu, poté se zobrazí LILO boot : => loading linux a to je
> vše.Monitor zčerná, systém najíždí normálně dál - toto pouze předpokládám

1) Vypnout starou grafiku. lze-li.
2) Volba "INIT VGA FIRST: PCI/AGP" v BIOSU.
3) Textova konzole (treba Free)DOSu najede?
4) Nepouziva jadro nahodou FrameBuffer?
5) Je grafika _opravdu_ poctive zasunuta?
   Kabel z a do monitoru tez? Mam overeno, ze
   nedbale zasunuti se muze projevit jen v
   nekterych graf modech.
6) Predpokladam, ze skutecne vse co vidite, je
   "Lilo:" a ze se tudiz vubec nebavime o
   nastaveni X.
7) Je v jadre podpora AGP (to uz je asi mimo?)?

OldFrog.