Výměna grafické karty - LONG

Martin Kebert mkebert na seznam.cz
Čtvrtek Červen 6 08:51:57 CEST 2002

Dne st 5. červen 2002 23:29 jste napsal(a):
> [...]

Hledejte zpusob jak vypnout Framebuffer. Rikam hledejte, protoze to nevim :-(
Mozna to je "video=vesa:off" a|nebo "vga=normal" (nebo naky "nizky" cislo).
Zkratka si myslim, ze Vam nenaskoci (nezinicializuje se) framebuffer. Plati
za predpokladu, ze (kdyz jste jeste jel na i810) jste mel pri bootu logo
tucnaka vlevo nahore.

P.S.: Nenabiha nahodou ta i810 grafika misto GeForce ?

P.P.S.: No, rada je to naprd. Mozna sem mel mlcet.

--
S pozdravem
  Martin Kebert