bootovani (lilo)

OldFrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Červen 6 01:06:28 CEST 2002

>takze posledni poznatky:
>1. lilo s osekanym conf nezabralo
>2. grub nezabral
>3. xosl nezabral - ten pri instalaci pise rovnou ze nemuze najit disk C :-P
>(pritom pri instalaci pise v logu ze je mozno instalovat na: [C,C])
>
>zkontroloval jsem nastaveni BIOSu (avir disable)
>uz mi pomalu zacinaji dochazet napady :(

Lidska fantazie je omezena... Provozoval na tom notebooku
jiz nekdo nejaky OS? Neni to nahodou na reklamaci? Jinak
jeste jsem si vzpomnel, ze lze v lilo.conf pridat cosi jako:

disk=/dev/sda
                          bios=0x80
disk=/dev/hda
                          bios=0x81

cimz se da natvrdo premapovat poradi disku. Nehraje v tom treba
roli CDROM nebo nejake eventuelni dalsi zarizeni? Treba
ZIP? Ve Vasem pripade bych asi zadal:

disk=/dev/hda
                          bios=0x80

Ale to uz vazne pouze tipuji (sam jsem tuto volbu pouzival pro boot z
externi SCSI).

OldFrog.

Daląí informace o konferenci Linux