Re: Jak naučit server Cloaking (maskování domény v prohlížečích) ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Čtvrtek Červen 6 01:56:42 CEST 2002

Ten rewriting by mohl mít svůj šarm, zkoušel jste ho někdo? Najdu o tom něco
v normální downloadnuté binárce Apache pro Linux (nebo Windows) ?

No raději dám další příkad, snad se tím vyjasní situace.

Předpoklad: všechny weby leží na stéjném úložišti placeného hostingu včetně
domény
1) Dejme tomu, že si jako normální člověk koupím doménu s hostingem
http://www.linux.com, na které budu provozovat stránky o Linuxu.
2) Náhle dostanu nápád a rozběhnu stránky o Lindows. Stránky poběží na
http://lindows.linux.com.
3) Ale to mi nebude stačit ještě budu chtít provozovat stránky o Windows,
které budou na stejném hostingu jako Linux i Lindows.
4) Zde je problém: http://windows.linux.com by jaksi kazilo dojem (= za
Windows i Linux by stál ten samý programátor/majitel). Proto by to ten
!"hostingový server"! nějak zaCloakingoval, aby se http://windows.linux.com
tvářilo jinak = aby z URL zmizelo ono slovíčko linux, které je součástí té
hlavní domény http://www.linux.com. Třeba bych proto použil nějakou free
doménu 3. řádu. Jinými slovy, když vlezu na stránku Windows, aby nebylo
vidět v URL slovo linux při browsování v nitru stránek (přitom Windows
stránky budou ležet na stejném místě=hostingu jako Linux a Lindows). Možná
ještě lépe řečeno, maskovat to, aby nebylo poznat, že leží na stejném místě
jako www.linux.com = neproflákl se jeden a ten samý programátor/majitel.

Co to znamená v praxi: Zaplatím pouze za hosting a doménu www.linux.com a
nemusím vyhazovat další peníze za www.windows.com, když už spolehlivý
hosting mám a to konkrétně spolu s doménou www.linux.com. A aby samozřejmě
NEfungovala URL http://windows.linux.com - to je pak hnedle průhledné.

Snad jsem to řekl srozumitelněji.

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;